miercuri, 1 iulie 2009

o pata rosie...



Am ratacit ieri pe yahoo 360 si am dat de contul tau, mai exact am gasit o poza tare interesanta... Ieri am putut sa iti dau un nume, ieri am putut explica cine esti tu :), tu esti pata rosie ce mi-a invadat fiecare colt al vietii, al fiintei si este uimitor cat de asemanator este impactul tau asupra mea cu impactul tau in acea rochie rosie asupra naturii verzi. Am clipe cand ma gandesc la prima oara cand te-am intalnit, si stiu ca acel moment nu il voi uita niciodata, acel moment a marcat inceperea unei relatii ce depaseste iubirea, modul ciudat si atat de placut in care fiintele noastre sunt inlantuite spiritual imi inunda ochii cu lacrimi si imi ridica sufetul la cel mai inalt nivel

Tu esti pata rosie, acea pata rosie pe care presimt ca am sa o iubesc toata viata, acea pata rosie care inchide universul intr-un zambet, acea pata rosie in ai carei ochi ma pierd complet... Esti adrenalina pura dar in acelasi timp esti linistea unui colt de natura virgin, in tine extremele nu se bat, ci au gasit o cale spre simbioza si din asta armonia a triumfat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu