marți, 7 iulie 2009

din gama: ciudateniile vietii



Este remarcabil cum intalnim persoane doar cateva zile si simtit ca le cunoastem de foarte mult timp, e ca si cum intr-o alta viata poate, eram foarte apropiati de una din aceste persoane. Am trait si eu de curand aceasta experienta si a fost minunat, as vrea sa spun ca este inca dar nu e cu putinta, ceva se pare ca a inchis aceasta minunate comunicare. Cand o persoana vine si iti spune ca ai dat-o complet peste cap prin tot ceea ce esti si ceea ce exprimi iti vine oarecum greu sa crezi, adica in sinea ta stii ca e adevarat si te bucuri enorm ca ai facut asta insa in fata ei vi si ii spui ceva genul: “Tu trebuie sa glumesti, nu sunt eu cel care sa fie capabil sa faca asta”… si iata cum facand asta ai toate sansele sa pierzi tot ce a fost pana in acea clipa.

Dar asta nu e totul, si vreau sa fi foarte atent aici, indiferent de orice, fa ceea ce simti, eu tocmai din cauza asta am pierdut. E vital sa intelegi ca daca vrei sa faci ceva nu trebuie sa te opreasca nimic, eu m-am pierdut in granite si limite si am fost inteles ca un mincinos, ca o persoana demna de dispret. Acum, mai mult ca oricand, imi dau seama ca am o problema serioasa in a face ceea ce simt, adica si cu toate semnele date si eu tot am fost rezervat, nu ma intreba ce m-a oprit, motivele sunt diverse.

Interesant este ca nu imi vine sa cred, adica persoana aceasta este complet hotarata sa nu mai fie nimic intre noi si asta doare, este remarcabil cum unii oameni sunt atat de hotarati in a peresecuta greseli atat de prostesti. Asa ca te rog, daca esti in situatia asta si te-ai hotarat sa nu accepti o a doua sansa iti spun: incearca, nu lasa orgoliul si mandria sa te orbeasca de la lucruri ce sunt evidente iar daca esti o victima a unei astfel de persoane, ce pot spune, gandeste-te ca poate acea persoana iti va acorda o a doua sansa dar sub nici o forma nu obosi cu mesaje sau discutii etc, lasa totul sa mearga de la sine.

In intreg ansamblul toata situatia asta a picat ca naiba, cand in jur totul se prabusea si am intalnit-o mi-am spus ca sunt un adevarat norocos, acum insa s-a dus totul naibi, oare sa fie mai bine asa?... Ahhh, si sa nu uit, cel mai dureros lucru este ca imaginea formata in ochii acestei persoane despre mine este total neadevarata, si nu stiu cum as putea schimba asta, chiar nu stiu.
Oricum ar fi, stiu ca nimic nu e intamplator si stiu ca sensul tuturor acestor intamplari mi se va arata peste un timp, atunci cand voi putea intelege, acum nu am nici o sansa, problemele nu se pot rezolva la acelasi nivel de gandire la care au fost create…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu