miercuri, 25 ianuarie 2012

Tarja Turunen, 25.01.2012...

Am ajuns devreme, inca de la inceperea concertului stiind ca in deschidere o sa cante doua formatii no name. Timpul a trecut si s-a facut aproape de 21:00 si oamenii din staff au inceput sa pregateasca terenul pentru ea. Asemeni unei Printese a Gheturilor, Tarja a inceput concertul asa cum o stim cei care o iubim: calda dar parca rece, ferma, serioasa si extrem de eleganta.., ahh, si sa nu uit, cu o voce superba. Eram aproape de scena dar in lateral si nu aveam o priveliste frontala insa cu toate astea de fiecare data cand se uita in partea mea de sala incercam sa ma fac vazut, ceea ce la 2 m fara 2 ai mei nu e foarte greu..
Dupa o vreme am schimbat locul incercand sa ma apropii mai mult de scena si implicit de ea. Eram fermecat de vocea ei, de ea care era acolo dupa atatia ani in care am vazut-o doar in clipuri si auzit-o in casti/boxe. Catre final a inceput sa dea mana cu toti din sala si a luat-o dintr-un capat in altul al scenei, atat cat ajungea la cei care erau in picioare in fata scenei. Eu eram prea in margine si initial paruse ca a terminat si ca va pleca insa in ultimele acorduri a aruncat o privire catre mine (aici nu glumesc) si asemeni unei persoane care uita ceva a zambit si a venit catre mine, catre marginea aceea indepartata a scenei, s-au strans mai multi evident si printre ei i-am putut strange mana frumoasei Tarja.., un mom cu adevarat magic. Nu am avut rabdare sa astept pana maine sa scriu toate astea. Va las, seara frumoasa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu