miercuri, 25 noiembrie 2009

secunde atemporale

As fi vrut sa te am acolo, animalul din mine se zvarcolea si dorea sa simta gustul dulce al vanatului in continuare. Intre buzele noastre era razboi, un razboi numit sarut. A venit natural, salbatic, esoteric.
Sunt constient ca istoria are elementele ei majore prin care a fost schimbata, genul razboaie, conducatori etc dar pentru mine, acum, asta este irelevant, stau acum aici si imi dau seama ca pentru istoria vietii mele un sarut ca cel de acum cateva ore marcheaza schimbari majore… ma simt infim, te doresc atat de mult, vreau sa mi-o trag cu tine si sa te fac sa gemi, sa tipi de placere, vreau sa eliberez bestia avida de sex ce zace in tine. Cu toate astea, dupa ore de astfel de placere sunt mai mult ca sigur ca as dori sa te strang tare in brate si sa iti simt inima cum bate langa a mea.
Simplu, tantric, animalic.., in toate modurile cu putinta, te doresc pentru o viata, pentru o eternitate, esti o provocare, esti parte din mine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu